torsdag 15 september 2011

KM

Det känns så himla skönt att mina ögonstenar äntligen är friskförklarade så vi kan träffa våra underbar träningskompisar igen.

I söndags var det KM på klubben som vi är med i. Först hade jag tänkt att Diezel och jag skulle ställa upp och tävla i rallylydnaden, men eftersom vi inte hade tränat så skippade jag det.

Vi åkte i alla fall dit en liten stund så vi fick träffa de andra och heja på alla som var så duktiga och tävlade. Vi träffade bla vår fina pappa Rex och Hetsa med matte.



Diezel och Bamzes pappa Rex (Springmist´s The Rednex)

Foto taget av Bettan Pettersson
och lånat av Marie-Louise Muhr


Jag ångrar faktiskt lite att vi inte ställde upp i tävlingen. För det hade ju verkligen varit ett superbra tillfälle att få träna på att tävla. Men man skall väl inte tänka så, för det är ju bara dumt att gå och ångra saker som inte blev av.

-Det kommer ju faktiskt fler tillfällen, så vi får väl ta chansen en annan gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar