lördag 13 augusti 2011

-Nu fick jag en liten tokig idé:

Att jag skulle starta en egen liten blogg till
mina ögonstenar Diezel och Bamze.


Jag kommer att försöka skriva lite då och då
och berätta vad vi har för oss.
Det kommer att handla om allt som har med mina collie-pojkar att göra. Om vad vi hittat på den senaste tiden i form av aktivering, träning och andra kuliga saker man kan göra tillsammans med sina svansviftande vänner.

Tanken är att de som vill följa oss skall kunna göra det.

Men framför allt är det för att jag själv skall kunna blicka tillbaka och minnas allt roligt vi gör. 
Jag kommer att ha bloggen som en slags träningsdagbok,
(som ett bra hjälpmedel i vår träning) som jag kommer att kunna gå tillbaka till och titta på alla framsteg och bakslag som vi genomgår.

Hoppas att ni kommer att finna glädje i att titta in här hos oss och följa Mina underbara Colliepojkar.

 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar